Wat u ook bedenkt, organiseert, leidt, creëert; er moet over gecommuniceerd worden. En daar heeft niet iedere organisatie iemand voor in huis. Op welk gebied van communicatie u ook iemand nodig heeft, ik kan het voor u invullen. Uiteraard in volledig overleg zodat het exact zo de wereld in gaat zoals u dat wilt zien. Van stukken schrijven tot communicatie-advies, van mediatraining voor medewerkers die voor het eerst met media te maken krijgen tot het redigeren van bestaande teksten, u kunt mij inschakelen.
ContactAls opgeleid Tijdschrift journalist behoren velerlei soorten teksten tot mijn mogelijkheden. Heeft u een interview nodig in uw bedrijfsblad of juist een commerciëlere tekst voor in een flyer of brochure, geen probleem. Ook contacten met opmaakstudio’s en drukkerijen zijn er, mocht u die nodig hebben. Door mijn ervaring van de laatste vijftien jaar kan ik ook assisteren bij radio- en tv producties, interviews afnemen of juist zorgen dat de verslaggever die dag zonder enig obstakel kan werken.
Bent u van plan een blad uit te gaan geven, maar weet u nog even niet hoe dat aan te pakken of wie er de tijd voor heeft die gehele planning op zich te nemen? U kunt het volledig bij mij neerleggen en het blad zal van A tot Z worden gemaakt. Schrijven, aansturen van redacteuren en fotografen, passende foto’s uitzoeken, contacten onderhouden over de opmaak, ik kan het geheel voor u of elk los onderdeel voor u uit handen nemen.
Spart u graag over hoe u uw bedrijf het liefst bekend wil hebben in uw ruime omgeving? Een brainstormsessie kan nooit kwaad. Ik kan u te allen tijde adviseren hoe u de media bereikt of andere communicatiemiddelen, online of op de ouwe getrouwe manier, inzet ten faveure van uw bedrijf of evenement.
Heeft u een aantal mooie producties op de rol staan maar bent u bang voor een slordigheidje of foutje in de teksten of opmaak? Ik kan altijd uw extra ogen zijn zodat u zeker weet dat de productie waarin u investeert ook taalkundig exact wordt zoals u dat wilt.
Hoe vaak zien we het niet, prachtige ideeën en initiatieven, die net niet goed overkomen in de media waardoor de communicatie haar doel voorbij schiet. Wilt u uw medewerkers exact op één lijn hebben in hun externe communicatie of lijkt het u goed een aantal medewerkers meer mediabewust te maken, dan kom ik graag een dagdeel bij u langs voor een mediatraining op maat.
Elk evenement, wat altijd veel voorbereiding vergt, verdient de juiste media-aandacht. Zijn de juiste journalisten uitgenodigd, worden zij goed ontvangen, zijn zij vooraf goed geïnformeerd, heeft iedereen de juiste accreditaties? Om uw evenement goed te tonen is dit altijd aardig wat werk. Ik kan voor u het gehele voortraject doen of alleen de dag(en) van het evenement zelf begeleiden.
Geschreven Artikelen
Wedstrijden gezien
Persconferenties gegeven
Interviews afgenomen